sujaihah's FotoPage

By: cute cat

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Wednesday, 6-Dec-2006 06:53 Email | Share | | Bookmark
majlis pertunangan sujaihah & haikal

hantaran
kedatangan pihak lelaki
bersama ibu dah bakal mertua
View all 17 photos...
majlis pertunangan aku ...mase ni hati tak tau nak kata aper...tuhan je lah yang tau.Terima kasih pada semau yang terlibat.memang tak sangka ramai plak yang datang tp makcik2 ngan pakcik2 kat taman aku ni memang spoting abis.....tolong sakan punyer.

Dan tak luap kwan2 opis yang sudi hadir....terima ksih sgt2 sbb sudi hadirkan diri.korang memang best lah..yang tak lupa sgt kak hani sudi make up dr seremban lagi...kak siti jugak.shahrul..wawa..kak su..rina..ika..TIMER KASIHHHH



Friday, 7-Jul-2006 06:40 Email | Share | | Bookmark
mase bday bdk opis

 
 
 
View all 6 photos...


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net